.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Tuesday, June 7, 2011

tak perlu berterima kasih

Alhamdulillah. 
hidup aku sekarang makin baik.
aku da x macam dulu da.
tak guna aku setia kalau begini aku dibalas.

untuk kawan2 aku,
terima kasih sebab sentiasa bagi 
sokongan dan motivasi kat aku.
aku hargai korang semua.



3 Komen:

Anonymous said...

:)

Anonymous said...

:)

AieynaDaMontana said...

sakit an...ase sakit ue akn hlg dri shri kew shry....knpew la syer ase sakit ue trlalu awal....??syer xprnh trpk yg awak akn ase mcm mane skit yg syer ase....ue la an..TUHAN MENENTUKAN SGLANYER