.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Saturday, June 25, 2011

sekian lama.

Assalamualaikum~
hallawww~
wuwuwuwuuwuu~

dah lama gila tak update blog aku.
dah bersawang, dah berhabuk da.
kesian encik hamster aku. 
ntah mati dimamah usia. huuu~

sori ye dear bloggers, dan kawan-kawan.
ramai gak tertanya-tanya nape tak update.
aku nak jawab pon susah. huhu~
sebab tak bersebab kot.
nak bukak facebook pon malas lerr~

papepon, entah kenapa dan mengapa,
hati aku terbuka nak update blog ni.
nak gotong-royong sorang-sorang,
vakum, sapu, basuh blog nih.
gila lama tak post baru. haha~

bukan aku tak buat pape kot dalam 2 bulan ni.
banyak kot benda aku buat. tapi....
bila sang malas bersarang, 
begini lah nasib blog aku.
ape pon, aku cuba la rajin-rajin,
kais-kais papan kekunci ni,
perah ilmu yang ada,
ketuk ketampi,
push ups,
berusaha update. huaaa~

gila. macam la aku famous. haha~
papepon, 
untuk entry pertama dalam 2 bulan ni,
 anneyoung haseyooo~

selamat kembali zuwairi ke TENTANG ZUWAIRI.
heheh~~


1 Komen:

Anonymous said...

yeah, zuwairi dtang lagi. hahaha.
smart gmba bod :D