.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Wednesday, April 20, 2011

SELAMAT PAGI KAMPUNG AKU~!

Assalamualaikum~
selamat pagi semua~

pagi2 lagi aku nak update blog.
tadi, mase nak anta adik aku kat sekolah, 
terfikir lak nak cite sal kampung aku diwaktu pagi ni.
hehehe.
kenapa?
sebab aku suka waktu pagi di kampung aku.

ni depan rumah aku. ade padang sekolah.

kampung aku, bile waktu pagi, kabus tebal.
sejuk der~ haha.
kadang tu, tebal die leh buat kite tak nampak pape pon.
kalau drive tu, kene hati hati gile ah.
ye la, takut terlanggar budak budak sekolah nanti.
dah la tak nampak, budak budak lak mane ada lampu kat basikal.
kalau langgar, nescaya naya lah kamu. huhuu~

pape, kalau nak tahu macam mane suasana, jom layan gambar.
gambar2 tu aku ambil mase tengah drive. so tak cantik sangat.
asal nampak suasana kampung aku, okay lah tu.

ni la rumah aku. wane kuning gtuww~ ahaha. tu mak aku der. posing. heh heh
ni mase on the way anta adik aku sekolah. jom~

kabus. sedap der nak membuta pagi pagi.

ni kat sawah padi. kampung aku memang kawasan sawah padi.

on the road.

mase aku anta adik aku kul 6 tadi, memang tak nampak jalan. tu mase aku balik.

so, amacam? 
mesti kampung korang ade lagi gempak kan?
ahaha~ tapi aku tetap bangga dengan kampung aku.
mase aku tulis ni, aku da dengar da budak2 dok men kat padang.
bukan ponteng, tapi Pendidikan Jasmani.
macam la korang tak suka PJ ni mase skul rendah?
haha. belum sempat cikgu datang, da ade kat padang.
depan rumah aku, padang sekolah rendah.
so petnag2, ramai lah budak men bola.

nanti petang ni, aku upload gambar time petang plak. 
salam~ =D

0 Komen: