.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Wednesday, April 20, 2011

takziah buat MJ

Mirul Jepa..
aku ingat mum bekkok nga aku tak reply mesej.
keh aku tak gi futsal sakni.
tapi mu di timpa kemalangan.
patoh tule bahu.
aku baru taw jah ni.
takziah pa.
huuhu. ni aku baru balik jah tubek nga cepe and dinie.

pa, kuatkan semangat, trus blogging! haha.
takpo2. mu sembuh, kito gi derak.
ile sore lagi geng derak aku.

sakit ko pa? 
bodo punye driver keto.
nak kona-kona tak bagi isyarat.
pah mu keno. 
pah lari.
bodoh siot~

aku beci la ore tok tanggungjawab nih.
takpo pa.
post ni spesel untuk mu. huhu~

MOGA MU CEPAT SEMBOH DAN CEPAT2 BULIH DRIVE DEH!
=()

4 Komen:

waniey said...

kecek kelate teroih~ kalo org kL bace tngange laa nie..~

Zuwairi Rapi said...

hahaha~ xpe. blaja2 bahase klate.. mugo koho soho loni.. plakon2 pon gne klate jah.. haha

sang pujangga said...

bakpo ko jepa tuh...xdop ore msej kat ak pom sal jepa....

Zuwairi Rapi said...

bace blog die.. marin die eksiden..