.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Saturday, April 23, 2011

sedih

hurmm.
patot la sejak kebelakangan ni aku rase tak sedap hnati je..
takpe la zuwairi..
ko sabar je. ko chill je. ko cool je.
ko tak payoh dok pikir lagi. 
ko pun bleh gak wat macam tu.

ye la. memang aku boleh je nak buat.
tapi aku tak buat pon. 
aku taknak la nanti die trasa ke.
tapi, aku yang trasa skang. 
haha~ 

takpa, takpa.
aku sabar saja.
aku tak kisah pon dia nak buat apa.
asal dia bahagia, aku pon bahagia.

peace derr.

3 Komen:

budakjambu said...

cari hk lain je .. tadi oyk sparepart ado doh .. hehehe ..

Ayin Felly Kay said...

o0o... oyak ade sparepart ea... ok...

Zuwairi Rapi said...

umph! nawok adib jah. huh~!