.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Friday, April 29, 2011

30 / 4 / 2011

wahaii~ 
encek blog encek blog.
lame da aku tak tengok encek blog ni.
kasihann~ huahuahua~

boring gila la cuti cuti ni.
nak keje pon malas rasenye.
nak pegi keluar negeri, duit takda. haha.
lepas tu, kuat kua malam.
bukan ape, duduk kat umah, takde buat ape pon.
nak udate blog, takde idea.
ye la, nak buat camne, tak berkembang.

dah, takde modal da. ahahahhaa~
padan muka, sape soh bace. 
har har har

4 Komen:

Ash Shikano said...

nyesal bace..hahaha

Zuwairi Rapi said...

hahahaa~!

Ayin Felly Kay said...

cari la keje~ :)

Zuwairi Rapi said...

kalu kijo, xleh jupo awop~ hehe