.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Monday, April 11, 2011

DISEBALIK SUKA, ADA SEDIH.

bila terfikirkan cuti la kan.. mesti macam2 benda best yang korang fikir nak buat..
memang la.. sape tak best cuti.. aku pun cakap best.. best ape.. cuti 6 bulan.. 
sape tak mau cuti lame kan? 

orang cakap, cuti lame bek cari keje.. tak bosan.. haha~ 
betol ke ni? aku tak pon.. aku cuti lame, tapi tak bosan..
aku lepak rumah je.. keje ade orang tawar..
banyak lak tu.. tapi aku yang malas.. tambah2, aku kene jadi driver.. haha~
best aku santai kat umah je kan?

dalam cuti ni, da macam2 da aku buat..
aku pegi anta adik aku kat gerik, sorang2 beb~ bangga la jugak kan..
ye laa.. da aku ni di beri kepercayaan penuh oleh mak aku..
hei2~ bukan dekat ok.. agak jaoh.. alahh~
korang kenal la kan jalan gerik macam mane.. 
tu satu..

adik aku amik gambr.. kui2


lagi? ape yang aku buat dalam cuti?
aku kuar melepak ngan kawan2..
sape kate tak best? bapak r..
baru je petang tadi aku kua..
jumpe kat kb, borak2, cadang pegi bukit bakar, tros pegi..
haha.. bebas nak buat ape..

dan benda yang aku bakal buat pon banyak woo~ haha..
macam2 lah member aku rancang..
nak pegi situ la, sini la.. adeh la~
haha.. last2 senyap..

tapi, cuti panjang aku ni bakal tambah panjang lagi.. huhu~
itula yang duka bagi aku...


p/s : mengarut memalam. nak lepas sedeh skett~!




0 Komen: