.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Saturday, April 9, 2011

COMEBACK!

well hello dear bloggers~ lalala~
ape khabar semua~? lama suda tidak dengar khabar aku..
keh keh keh~
bukan apa, aku bediam diri sekejap saja.. saja, suka-suka..

masuk study week aku kat Puncak Alam dulu,
aku da setat bangang da.
suda tak tahu apa nak tulis. so aku diam je la.
malas pon ada, malu pon ada, macam2 'ma' lagi lah~

dan baru sekarang terbukak hati aku nak update.
buat masa ni, update aku nai takde ape yang best2 pon.
banyak benda best sebenarnya aku nak catit.
tapi buat pembukaan comeback aku ni, bia la aku cakap kosong dulu ya~

ye la, cuti da masuk minggu keempat..
tinggal 5 bulan saja lagi cuti aku..
huhuhu~ sedey.. nak cuti lame lagi.. har har~

so bile da minggu keempat ni, da takde alasan lagi la untuk aku tak update kan?
haha.. bajet femes ka apa. entah la labu. tulis ja. haha~

em, aku sebenarnya agak ngantuk juga lah sebab malam ni aku kene rehat.
esok kene anta adik aku pegi grik.
aku anta adik aku sorg2~ xde yang nak teman. sobs~
doakan keselamatan aku yaaa~

assalamualaikum~

0 Komen: