.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Thursday, January 13, 2011

mama ku~

huhuhuhu~~ rindu la pulak kat mak aku tu..
semalam aku col la die.. saje la nak tanye kabar..
bukan nak mintak duet uke! hahaha~
bile aku col, aku dengar suare die macam tak sihat je..
aku tanye la, demam ke ni..
die dgn suare yang lemah jawab "tak pun.. sihat je.."
die cakap, "letih sebab baru habis kerja malam.."

my mom is a nurse kt HRPZ 11 kt kb tu..
keje nurse memang r, ade shif..
malam, pagi, or petang..
kire kene gilir2 la antara 3 shif tu..
klu shif malam, alamatnye tak tidur la mak aku tu..
die keje kt wad bersalin.. sambut baby.. hehe~

aku faham sangat la klu die kate die letih..
tapi,sifat ibu ni lain... die takkan kate die letih sebab keje..
tu pun die cakap die letih habis keje malam..
tapi sebenarnye, lagi teruk keje die sejak skolah bukak ni..
ini sebab adik2 aku..
sume skolah lagi.. huhuu~ yang baru tingkatan 1 pun ade..
kire baru masuk la..
yang ni tingkatan 5

yang ni tingkatan 1

darjah 5

budak ni tadika.. haha~

adik aku sorg skolah kat bandar pasir mas, kt kubang bemban..
sorang kt kota bharu, kat ahmad maher....
masing2, sume mak aku yang hantar dan ambik.......
memang bleh cakap, anta dan amik je..
tapi, umah aku memang jaoh la nak pegi skolah dowang..
skolah masing2, hampir 20minit dari rumah aku tu.. 
klu nk ambik due2 org, hampir 40minit...
n campur ngan penat balik keje lagi....
dan adik bongsu aku tadika lagi....
penatnye........ aku dengar smalam,, aku rase nak brenti je blajar..
tolong mak aku.. bia la jadi driver pon.. asalkan die senang...
ayah aku da xde.. Al-Fatihah.. 
jadi sume tanggung jawab atas mak aku je..

aku da tekad,
mase aku masih ade peluang ni,
aku nak buktikan kat mama aku yang aku mampu buat die hepi..
luv u sooo much mama~!!

mam dan arwah abah ~



2 Komen:

Ayin Felly said...

ma simpan ag brooch sy bg? huhu..

Zuwairi Rapi said...

simpan lagi la.. =)