.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Wednesday, January 12, 2011

bukan senang =)

hai hai~
da lewat2 malam camni pun masih nak update blog ka? haha..
tak kisah la,, sebab aku buat blog ni sebab aku nak jadikan diari aku lah..

dear diary.......(ceeewahh.. cam dalam cite orang puteh lak... lolz~)
makin hari, makin banyak tekanan aku kat u ni..
ye la, mane ade senang dalam belajar.. sume ats usaha kita je kan..
tak kira aku stress ke, ape ke... 
belajar tak pernah senang dalam hidup aku..

aku pikir2 balik kan, mase skolah rendah dulu2,,
asik2 aku je pegang nombor satu... 
no satu beb~~ hehehehh~~
memang mase tu da rase aku ni da pandai gila kot.. har har har~~
tu mase kecik2 dulu laa...

bile nek skola menengah, bru aku rasa da kesukaran dia..
tu baru skolah menengah rendah baru...
nek menengah atas, ambik kaw.. hahaha~
masuk u lagi la...


bukan senang....

walau ape pun cabaran nya, aku akan sahut..
aku nak jadikan pemangkin dalam menggapai kejayaan..
aku nak kawen cepat2.. hehehe~!
ye la,, orang cakap, bila kita da kawen, pintu rezeki terbuka taw..
orang kate la..
aebab tu aku nak cepat2 kawen..
Insyaallah pintu rezeki aku, n keluarga aku terbuka luas..
terkenang mase tua2 dulu....

har har har~
ye lah..
cukup takat ni la dulu ye encik diari..
aku bukan tak nak update hari2 blog aku ni..
tp aku takde mase sangat skang.. 
sibuk kott... hahhaa


 bukan senang nak senang, bukan susah nak susah...

2 Komen:

Ayin Felly said...

kesimpulannyer kawen la cepat2.. hek hekkk..

Zuwairi Rapi said...

iyew3~ haha~