.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Saturday, January 15, 2011

letih~ break kejap..

fufufufuuu~~
da siap buat lab report, asignment pulak menanti..
aduii~~ bila la agaknye sume ni nak habes.. 
keje makin bertimbun.. subjek makin lame makin susah..
aku ni, agak2 bleh ke nak catchup sume tu....

bukan aku tak percaya dengan kebolehan diri aku ni..
aku percaya aku boleh..
tapi, makin lame, bleh di tambah ngan masalah pribadi,,
aku rase nak mengalah je..
aku cume nak mase aku...
aku taknak tekanan2 sampingan yang boleh menambahkan 
bebanan kat atas kepala hotak aku yang guliga ni..
masalah belajar aku pun aku takleh nak handle lagi,,
nak tambah ngan masalah2 sampingan tu..
tolong la.. bagi la aku ruang untuk aku berjalan..
bagi la aku ruang untuk berguling2, berlari2...
tolong fahami hati aku ni...

aku bukan nak mengadu kat sape2.. 
aku letih...
aku rela hilang segalanya..
asalkan aku dapat bahgiakan mama aku,
dapat tanggung adik2 aku....
tu je aku target sekarang..
aku bukan taknak memahami,,
tapi mase aku skang ni langsung tak sesuai..
bile aku buat tu tak kene, ni tak kene..
sume tu tambah pressure kat kepala hotak aku....
leteh sangat.......

0 Komen: