.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Thursday, January 20, 2011

huaahh~~ ngantuwk~

hoi hoya hoi~~

hai bloggers atau pembaca blog~
suda lama aku tak update blog aku..
dan perkataan "sudah lama tak update" tu sering meniti dari post ke post aku..
huah huah huah..
aku da cakap kan, susah nak update blog nih..
otak aku tak secair otak duyung nak update hari2..

di sempena hari thaipusam ni, 
biarla aku update gak blog usangku inih~ 
maklum la, time muda2 dulu malas nak update..
bila da tua ni, baru gatai tangan..

tambahan lagi, aku sedang mempraktikkan personaliti gaya penulisan aku ni..
semua orang ada personaliti masing-masing..
jadi aku nak tonjolkan atau 'membarahkan' lagi personaliti ni..
bukan personafikasi ya adik-adik..
personafikasi tu memberi sifat insan kepada benda yang kojol tue~~
hah hah hah~

demi pembaca blog semua,
tiap-tiap mase lapang aku, aku sering pikir,
"ape eh aku nak update dalam mister belog aku tu hari ni?"
hari-hari taw pembaca sekelian..
tapi bukan juga hari-hari aku update.. har har~
tapi hari ni, da termaktub da aku update..
update aku hari ni hanya lah ni..
tiada info-info atau cerita-cerita besh..
korang bace je la yerr.. haha~

aku sebenarnya tidak suka letak gambar dalam post..
bukan tak suka, tapi malas.. hahaha~
tatapi, orang cakap boring post takde gambar..
ternyata betul.. memang boring lah juga..
tapi takkan nak masuk gambar aku je kan?
bapak r.. bek tengok gambar shah rukh khan ke,
 lagi leh layan.. hahhaha~ so aku letak la jugak gambar ..


har har har~ takkan aku nak letak gambar SRK..
watpe..? har har~ bek aku letak gambar aku! hahahaha~

so? 
post aku hari ni sekadar ni je la.. hahahhaahhaa~~~

0 Komen: