.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Thursday, January 13, 2011

adik badek~

sume orang ade adek badek kan? 
hahha~ ape rase ade abang, adik, kakak?
sonok kan?
cume aku je la yang tak dapat rase ade abang, kakak..
huhuhu~
tapi kan, jadi sulung lagi best~
kah kah kah~
leh membuli..

my 2nd sistah~

ni adik aku no 2.. 
bawah aku la..
spm 2011..
hahaha.. leh ke die ikut aku..
mane taw kan aku yang kalah ngan die..
memang aku rapat sangat ngan die..
dan memang die la yang asyik jadi mangsa buli aku.. 
har har har~

adik aku no 3..

ni adik aku no 3..
aku ngan die je laki.. hahaha~
kalo nak ikut kan la,,
aku rase die lagi matured pade aku..
die jenis independent..
memang ade karisma dan self-reliable yang tinggi r die nih..

adik aku no 4..

yang ni agak manje.. hahaha~
adik aku no 4..
tapi suare macam kilat..
keh keh..
suke ketawa lak tu.. hahaha~

adik last aku.. heh heh~

yg ni memang manje r.. 
anak bongsu la katekan.. hahaha~
banyak mulut..
mengalahkan orang besar..
tapi memang otak ligat..
har har~
suke posing depan kamera..




and lastly, sepupu kesayangan aku..
kaklah la.. hehe..
da macam adek badek da rase..
tak lengkap family klu takde dy.. hehe~
=))

so, aku ade gmbar raye je banyak ngan adek badek ni..
hahaha.. layan je laa....