.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Thursday, January 20, 2011

Genting Higlands

hahahaa.. 
bila aku cerita pasal nak letak gambar tadi,,
tertengok lah oleh aku gambar2 lama mase aku pegi Genting..
heh heh heh~

aku ni tak pernah lagi post sal aku ngan member2 pegi genting kan?
okay.. aku nak post la ni..
bace la yer.. hahahaha~

mase tu aku akhir sem1 untuk program asasi nih..
jadi, aku rancang la dengan kawan2 aku nak pegi genting..
ramai la.. dalam 15 ke 16 orang.. malas aku nak kire balik..
kami nak pegi sehari je.. watpe pegi lame2.. sehari sudah..
jadi rancang kaw2 punya lahh..

tibe la hari tersebut (aku da tak ingat tarikh)..
jadi kami habis kelas petang tu, malam kami bertolak..
dari puncak alam kami ke KL dengan rapid.. heh heh~
tak sampai 5 hingget pon..
kami berenti kat shah alam lu..




kami berenti minum je semantara tunggu bas nak g KL..
sempat gak la kami borak2 sepam.. then trus ke KL..

rancangan kami, sampai KL, kami gi Times Square..
nak tengok late nite muvi.. so, kami teruskan je la plan kami tu..

















kami nek la manorail menuju kemuncak Times Square.. har har~






sempat la jgak aku bergambar sepam dua kat times square ni.. 
kami nak tengok late night movie jer kat sini..




hahaha~ sudah je kami tengok muvis, kami pegi cari tempat tido..
ye la, esok nak maen, kene la rehat dulu.. 

lepas shut down kejap, kami terus pegi ke pasar rakyat.. 
nak nek bas kat sane la..
die ade la pakej ke genting tu.. 
sementara kau tunggu bas, sempat jugak la aku merewang kat kawasan times square..
banyak gak la tempat aku pegi.. aku pon tak hingat..










tunggu bas ni pun satu hal.. letih sebab tunggu bas je.. haha~
ble bas da ade, kami nek r.. ape lagi..
nak pegi genting beb.. bukan nak tunggu bas.. haha~
jadi menuju lah kami ke sana..








banyak jugak lah kami menhabiskan mase..
macam2 kami men.. best ar enjoy same member.. heh heh~


















hahaha~ malam jugak la kami bertolak balik..
dalam kul 10 gitu baru sampai KL..'
letih tu memang r.. nak balik palam memang tak sempat..
so kami cari hotel murah kat chow kit tu..
hotel wan hin.. kenangan tuu.. hahahahah~~~

jadi pagi esoknye, kami nak balik da la..











kami pun balik la tanpa ada rasa tak puas hati pon pegi genting..

walaupun cite ni da lame, 
aku tetap ingat dan tetap gembira luangkan mase ngan kamu2 semua..
post ini sekadar berkongsi cerita dan kisah kami..
=D

0 Komen: