.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Sunday, January 2, 2011

Cuti-cuti KELANTAN

muehehehehehe~~~
best gilakk~!!
seminggu aku cuti kat kampung.. 
budak2 asasi sume cuti midsem.. 
ye la,, da midsem da.. cepat gle..
ni pun baru balik dari klate..
da ade kat palam da..


suasana kat klate? emmm~
hujan je memanjang..
maklum la,, da memang musim hujan kt klate skang ni..
tapi,, walaupun hujan je memanjang, 
ia langsung x halang program mase cuti aku.. haha~


aku rasa tiap2 hari aku ade program..
hehe.. yela, skang da tak payah nek moto, basah2.. hahhaa~
skang drive je r.. tak kire jam or tak.. redah je.. 
teduh kann.. hahahhaa~
banyak gile aku nk cite la pasal cuti aku..
nt aku cite kt post2 aku keyhh... ahhaha~
c ya!

0 Komen: