.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Sunday, January 2, 2011

3 minggu~~

hai hai hai~~
setelah di hitung, di kira, di sama dengankan,,
aku da 3 minggu da tak update blog aku nihh..  
wuahahaa~


kenapa lama tak update blog?
adehh.. tak sempat.. huhu~~
ye la.. pada 3 minggu lepas,
aku sibuk ngan test math..
study la jagk sket2 tu.. hehe~~
lpas tu tolong2 pak sedara aku wat majlis kesyukuran..


2 minggu lpas? hehe..
2 minggu lepas aku balik Klate.. hehe~
best gilaak koott.. mcm2 aku buat mase dop kt umah.. hehe~
nati2 la aku cite.. hehe~


minggu ni?
aku bru je balik puncak alam.. haha~
bru nak stat study.. wahhh~~
tertekan sudah.. huhuhu~
mau saja aku cuti semula.. haha~
xpe la.. aku cuba2 la update blog ni.. hehe~

0 Komen: