.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Friday, December 17, 2010

D.E.N.G.K.I

hahaha~ nak post sal prasaan jeles aq ni..
klau nak bilang la kan da ade brape prasaan jeles dalam hidup aku,,
memang banyak glew ar~ hahaha..
jeles nak tu, jeles nak ni,
sume bagaikan tak cukup je.. hehehe!


tapi jeles aku ni ngan member2 aku yang belajar oversea...
lalalalalala~~
ye la~~ 
td aku berfesbooking la.. tengok2 gambar2 member sume kat oversea,,
hemmmmm~~, rase jeles tu tibe2 lak timbul..
huaa~~ aku pun nak gak la merasa pegi negara orang,
nak timba pengalaman baru, nak kenal kawan bangsa len..
sape yang tak jeles kan? takkan korang tak jeles kott?
ishh~~ tengok gambar2 dowang jalan2..
lagi2 skang ni musim krimas, mesti la ade salji kan..
tengok dowang men salji.. hahaha~ bestnyee~~


memang la nak kate kat malayasia pun ade salji..
tapi kan, tak ori lagi kat malaysia..
kat sane oriii~ haha~
ske ar kan tengok kawan men salji..
korang2 sume, taknak buat balik untuk aku sket salji tu..?
muahahaha~ 


emmm~
dulu2 malas nak belajar.. skang bru nk rase jeles..
hauhuahua~ padan muka ko zuwairi..
klu ko rajin dri dlu lg kan, ko da berguling dalam salji da skang nih..
hahaha.. dem btol.. nape la ko pmalas.. kuikuikui~


klu la diberi pluang lagi kan,,
memang aku buat sungguh2 ar spm.. har har har~
ye la, nak pegi oversea~
nak men salji.. huhuhu~


tp kn, 
kawan aku ckp ade la kelemahan dan kelebihan ble kite kt oversea..
hahahaha~
aku rasa kn, smua orang bole agak r..
ye la, nk balik susah.. kos sara diri tinggi..
ye la.. korang pegi bukan pegi kerja..
klau tak guna duit tu bek2, abes la hidup.. haha~ btol x? kn3?
lagi stu, nak balik malaysia, 
korang taw tambang brpae flight??
paling2 koman ko kene ade rm3000..
tu paling2 koman r.. demm~! gila mahal..
bleh bli iphone da sbijik.. wat bayar muka keta pun da cukup!


bnyk lg r kelemahan dan kebaikan dia..
bahasa, makanan, RINDUU~~
hahaha~ adoii...


AKU AMAT2 GERSANG NAK PEGI OVERSEA..
JELES YANG MELAMPAU NIHH!!
demm~!

6 Komen:

Anonymous said...

btul tu pok ju.. plg krg kena ad rm 3 ribu la nk balik.. xpo.. ad pluang ag ko nk g overc.. ak suggest ko smbg la master kt overc.. 2 tahun je... xlama sgt...

Zuwairi Rapi said...

oooow~ master dop? btol gop.. heheh~ thanx2~~ 2thun ok r~~ hehe~

Ayin Felly said...

jadikan DENGKI itu sebagai SEMANGAT! o0yeahhhh~

Zuwairi Rapi said...

oraittt~!! hahaha~ berehh!

MirUl Jepa said...

hahhaa.. natey apow mu juu! hahaha

Zuwairi Rapi said...

biaso bohh.. nk maen salji bena nih.. haha~