.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Wednesday, December 15, 2010

politik! demm~

aduhh~~
3 jam aq dalam kelas politik!! dem dem dem!!
bosan tahap gaban la bak kate kwn2 aq.. 
mcm2 stail ade dlm mse 3 jam tu.. hisshh~ 
wa x tipu lu.. hahaha! 
ada yg riang ria.. ada yg tidoqq.. ada yg buat2 tidoq pn ada..
hahaha~ aq r buat2 tido.. nk bgtaw yg btapa bosan gaban klas politik..


politik? hemm.. 
aq msuk klas politik td, bkn blaja politik lg..
p blajaq sejarah.. hahaha~
sal Melaka, Parameswara, HMS wales, Perjanjian Pangkor,
Alfonso de Albuquerque.. aghhh~~~!!! demm!! hahaa..
bosaaann~~~


aq xnk la tunjuk muka bosan kt dy.. p mmg bosan..
kot2 time ni je kot.. huhuh~~
ye la, prmulaan politik sume.. start dri awl la.. 
conquer2 sume.. isk3~~
lame2 x bosan kot.. da la dlm inggeris ngko! hahah~
mse form5, bm pn aq x hingat~! dush3~~


xpa la.. papa pn,, bosan cmna2 pn,,
bnda tu aq kne blajaq la jgakk..
LIFE MUST GO ON! 
hehe.. da nk wat cmna, msuk FINAL beb! 
 okeh3!! Chaiyokk~!!!

0 Komen: