.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Tuesday, December 14, 2010

Pagi hari~

start ur day with laughter~ hahaha~~

wahh~ sjok gle pg2 ni.. hehe..
skg aq da start bgn awal daa.. best kot~
ye la.. dlu kul 8 bwu bgn.. hari2 berkejar nk pg klas..
skg, dgn azam dan smgt nk tggi, aq bgn awal la plak..

sape kata bgn awal x best??
awat? sdap tdo lg? ishh~
xde la.. mmg best tdo, tp best lg hayati suasana pg ni..
btoll.. dinginnn.. segar...
hehhee..
aq suka *bau* suasana pg.. bnyk oksigen la katakan..

tringt aq kt kmpung aq..
bgn paga, anta adik2 p skolah.. ahaha~
sjokk woooo~~ x yah ckp r..
dgn sawah padi kliling kampung..
hehe..~ kabus ko x pyh ckp.. jln pn x nmpk..
best! hehe..

haha.. pg ni x la kalut sgt nk bt keja..
bgn pg2, trus online.. (dem3~) haha..
asyk2 online je keja.. 
x ksqah la.. asal aq hepi.. hahaha~
tata~~

0 Komen: