.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Wednesday, December 15, 2010

elaun goreng pisang~~

da 3 mggu msuk UiTM nihh.. 
da nk cuti balik da..
Tp..............
ELAUN mana? aiyoo~~
aq da kering da nihh.. iskk3~~
aq rasa bukan aq ja.. hahahhaa~


"D maklumkan..duit elaun akan masuk bila2 masa...rm1960...
byr sndiri yuran pngajian rm475 n yuran kolej yg x th jmlahnya...^,^"


ok.. tu yg aq dapat mklumat dri kawan aq la.. 
p xtaw bila dy nk msukkn dwet tu.. demm~
aq rasa ramai da dok mengomel nk elaun..
ye la.. aq tgk,, makin kurus jer tuan2 puan2 sekalian.. 
hahaha~ aq mantain tough! hakhak!


bkn ape.. 
mmg r ramai mngomel.. aq pn sama kot join..
ye la.. kos hidup kt cini bkn murah.. mahal kot..
org yg bergaji pn x cukup nk sara hidup aq rasa.. 
mksud aq,, yg x kwen2 lg ni.. yg da bina rumah tgga tu,,
mmg r da kukuh.. Insyaallah..


klu aq dok negeri aq, KELANTAN, 
xde la terdesak nk elaun.. kos murah sket..
haha.. btol, aq x tipu..
bukan sbb mundur k.. KELANTAN da maju da skg k..
korg jgn pndang rendah..
tp, mknn murah.. tu yg best..
pisang goreng kt sana,, mmg perghhh!!!!!!
aq mkn g,pisang kt sini, sparuh x abes..
len woo.. 
sane tepung yg bt sendiri.. cni segera..
rasa len wooo~
wa x tipu sama lue..
x caya? cba tnya kwn2 kelantan..
haha.. ngerir len aq x taw la.. p kelantan plg best
r bab2 makanan nihh~ hehehe~ sbb tu aq 'tough'/\.. 
hahahha~
goreng pisang~~~ lalalala~~~

0 Komen: