.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Tuesday, December 14, 2010

hahahahaa~

aiyoo~~
bru 3 mguu je kot blajo.. ishh~!
mggu dpn da stat test 1 math... then mggu2 sterusnye, test3~!
bapak r.. da la susah.. tp stkatni bg aq kn, math r..
math gle susah r.. aduhh!!


aq msuk lect math, sebutir haram x phm! adehh3~
PROBABILTY... ;'(
cmne ekk aq nk study nihh.. bnyk la plak kne cover dalam 3 mggu..
cpt gle kott blaja.. aq da la ssh nk phm..
adeh3~ demm!


klu la di beri pluang kdua, nk je aq amik degree..
huhhuhu.. klu aq amik degree awai2,, aq kt UTM da skg..
amik matriks pn seksa same je.. hurmm~


cmne pn hup msti diteruskan..
=( ~~~~~

0 Komen: