.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Monday, December 13, 2010

pkul 10..

aduhh~~ 
nseb bek bgn subuh td.. keje berlambak lg nihh!
grrr~ ingt nk la bt keje lpas subuh td.. tp ngntok gle...
ramai kot aq soh kejutkn aq td.. haha~
trimas ya.. tp lbeh syiok klu tdoq~ hahaha~


ok, ai ni klas aq pukui 2.. smpat lg la nk mgupdate belog ni..
aq nk try update ari2 r.. hahaah~
cambest je tgk org update blog ari2..


org tnye aq, apasal xde ksah cinta dlm blog ko..
hahhahahaahahha~!! aiyoo soklan..
apasall lah aq nk tulis kisah cinta..
xpndai lah aq nk tulis2 ni..
lgpn nk tulis kisah ape kn.. hahaha~


aq suka baca blog terbang tinggi2..
sapa pnh bce? hahaha~ lawak kot..
bntyk gle idea kt kepala hotak dy tuh..
hahaha~


hahaha~
cukup stakat ni la lue post kureng motif ni..
aq nk p mndi n bt keje yg bnyk tuhh~
haha~ c ya~!!

0 Komen: