.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Wednesday, December 15, 2010

diskusi

ahahahhaa~
salamm~~
hehe.. wah3~ aq bt sejarah mlm nihh!! hekhek~
nk taw menda? klu nk taw, bkk wikipedia r.. haha..
xda la.. aq rasa knn,, dlm 1sem aq kt cni, 
ni r prtama tama kalinya aq discuss ngn grup..
hakhakhak~! gua bgga lahh! lu org?? haha..


apa ehh td.. 
haha.. da lupa la plak..
ohhh ya ya!! discuss sal lab report phy.. hehe..
susah bohh~ nseb bek r grupmate aq terbek punya! haha~
sorg wat discussion, sorg wat soklan, sorg wat bodo..
haha.. aq r tu.. haha.. tp kn,, aq ada r mnyumbg gak..
bkn bt bodo ja stret.. 


nk taw aq wat apa spanjg pnjg discuss td??
aq bt ape ntahh.. x ingt...
ohhh!! ya ya! aq wat PROCEDURE! 
hahaha.. bangga beb! hehe~
procedure~~~~ i lap u~~~ hahaha~!!!


nape?? sng?? sng menda..
berpeluh aq wat mnda tuh! 
ingt sng kaa?? haiya..
mmg la sng pn.. hahahahaha~~
x ksah la,, asal ada r 'setuet' hasil aq tuu~~
hahaha~ btoi x? drpd  xdda lasomm!
hahaha~~ geng2, ada discuss lg, ajak r aq.. 
wahahaha~~~ 

0 Komen: