.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Friday, December 17, 2010

makan besar~

helu helu helu~
ahahaha!
post ni aku tulis kat pejabat pak sedara aku..
hehe.. orang pegi pejabat nak keje,,
tapi aku berblogging..
ye la.. rindu kat mista belog.. hahaha!


best la surf internet kat sini.. laju cam camry..
haha,, kt u aku lmbat sket.. ye la, pakai ramai2..
mls nk amik broadband, tenet da ade.. bazir je..


esok pak sedara aku nk buat majlis kesyukuran..
dia nek rumah baru kt puchong ni..
jadi aku mai r nak menolong2 sket..
hehe,, tup2, bukan menolong, tp melopong je dpn pc..
ye la, dia kene keje.. jadi aku ikut je..
takpe la aku nak on9 sbb office ni dia yang punya..
tapi malu la wat muka tak malu kat sini..
hahaahaha~


tadi aku ada la baca sal NUFFNANG..
ape sebenarnya nuffnag?
aku blur lg.. maklum la baru je lagi dalam
bidang blogging ni..
blogger2 aktif sume ade daftar nuffnag..
orang cakap nuffnang bagi pluang kat blogger
untuk buat duit.. wahh~~
hahaa,, bukan mate duitan, tapi aku nak la cube..


ble aku baca blog2 yg daftar ngan nuffnang ni,
sume best2..
ade info2 yg tertentu la..
camne ek dowg buat blog camntu?
ishh~~ jeles2~ hahaha..
pape pn, klu ade pluang la,
aku nak buat blog aku ni cambest jgak la.. hehehe~
mane taw dapat jadi blogger yang kaya kn3~
ececee~


ok la dlu.. nanti la 2-3 minit lagi aku post yg baru plak..
hahahahaha~! nite!! eh3, afternoon~~ hahaha~!!!

7 Komen:

A I N F E L said...

tapi nuffnang tu kne byr la tiap2 bulann... rs2 nyer laa..

Zuwairi Rapi said...

oo ye ke...~ xtaw la plak~

Anonymous said...

nop, nuffnang tu kite yg dpt duit~

Zuwairi Rapi said...

ye ke? daftar cmne?

Anonymous said...

dftr kat nuffnang,
kalau tgk blog org, ade nuffnang, klik situ then dftr~ :)

Zuwairi Rapi said...

ooo.. jd kite x pyh byr pape la ni? camne kite bleh dpt duit?

Anonymous said...

aku sero nuffnang ado kait ngn akaun mu duit masok ikot akaun la , aku sero laa ~~