.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Friday, May 20, 2011

kutip balik.

awak. awak nak taw tak?
sekarang ni saya sedang
kutip balik sisa-sisa hati saya
yang hancur dulu bila awak lepas.

awak, mungkin awak terlepas dulu.
tapi takpe, walau pecah pon, saya tak kisah.
saya akan kutip lagi.

awak, awak jangan lukakan diri kutip okay?
biar saya buat. nanti susah lak awak.
awak pegi beli baru eh? ganti dengan yang pecah ni.
takpe awak, senang je nak cari.
awak cantik, ramai yang nak jual hati dorang.

awak jangan risau yang pecah ni.
saya baiki balik.
saya jage dulu bia die baik sket.
tapi da rapuh dah la.
aebab da penah pecah dulu.

takpe awak, 
saya da tak serahkan kat orang yang tak pandai jaga.
yang akan belai elok-elok.
supaya tak pecah lagi.

awak, 
dulu mungkin saya cuai.
tapi lepas ni,
saya janji ngan awak,
saya takkan cuai lagi k?
=')

1 Komen:

.ajriya amran. said...

tengok sini:
http://jieyalurvehym.blogspot.com/2011/05/terima-kasih-allah.html

jangan jadi cuai lagi, oke?
btw, thanx for the words. i really appreciated it :)