.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Friday, May 20, 2011

biarlah awak.

takpe.
bagi sume kepedihan ni untuk saya.
saya terima demi awak.
saya dah tak sanggup tengok awak derita.
sebab saya pernah sayang awak.

takpe.
bila saya tengok awak hepi macam tu,
saya pon tumpang hepi.
walaupun pedih sangat saya rasa.
saya betol2 rasa kehilangan awak.

takpe.
awak da ada pengganti saya.
saya harap awak gembira sangat.
bila saya tengok wall awak,
saya taw saya da tak diperlukan awak.

takpe.
3tahun kita bersama, 
3tahun kenangan kita,
saya akan bakar sikit2.
saya akan takkan ingat lagi.

takpe.
saya cuba terima orang lain jika hati bersedia.
saya akan cari orang yang memahami.
saya taw, awak sudah pon berjumpa dengan 
orang pilihan awak. tahniah awak.
saya akan jaohkan diri dari awak.
hati saya koyak balik lepas saya tengok sume tu.
haha.
bodoh saya ni.

takpe.
lepas ni awak takkan saya kacau lagi.
bergembiralah awak.
jangan cari saya lagi.
salam cintaku.
=')

6 Komen:

syana mizwateva said...

sbr sbr n sbr...let her go if u love her...:)

.ajriya amran. said...

yeah.
zuwairi kuat mcam saya :D
hehehe

Zuwairi Rapi said...

@syana : insyaallah~ sabar je la.. huhu

Zuwairi Rapi said...

@ajriya : yeah! awak po kuat. haha~

.ajriya amran. said...

ngeh ngeh.

jgan sedih sedih yea :)

Zuwairi Rapi said...

tak sedih da.. hee~ =)