.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Monday, May 23, 2011

i'm just a timid boy.

back to the old times.
i am just a timid boy.

aku buat ape2, mesti nak sorang sorang.
ye lah. aku ni pemalu. kan3? 
dari sekolah rendah, sampai menengah.
memang aku ni pemalu. 

i'm not good making new friends.
because of my shyness. lol.

tapi segalanya berubah tika aku naik tg.4.
ye. since i've met this girl.

memang aku berubah. 
aku jadi lebih ceria, friendly.
sebab aku bahagia dengan dia.

tapi sekarang ni, 
segalanya da hancur. 
hati aku da hancur.

aku rasa korangpon leh agak.
post aku ni pon hancur.
ntah pape aku nak ceritakan.
but the main point,
aku derita. 

buat si gadis itu,
saya taw awak bahagia.
dia akan jaga awak kan? 
ok lah. saya taw.
saya bukan yang terbaik.
saya harap awak bahagia bersama dia.

awak, sume lelaki akan manis mulut bile mula2 kenal.
sume lelaki akan janji macam2 bila nak ejas awak.
tapi boleh ke dia buat sebaik saya dulu?
boleh ke dia kekalkan 3 tahun saya dulu?
boleh ke die gantikan saya dalam setiap kenangan.
boleh ke dia tunaikan segala janji manis dia?
boleh ke?

dan buat saya pula.
awak, saya ambil mase 3tahun untuk berubah macam awak nak.
3 tahun awak. dalam 3 tahun tu, macam2 da kenangan kita.
tapi dalam masa 3 tahun juga la awak berubah.
saya taw, saya bukan yang terbaik.
saya ambil masa 3 tahun untuk jadi ape yang awak nak.
takpe la awak. sebab tu saya buat keputusan tu.
saya tak sesempurna seperti yang awak nak.
like u've said, i am a failure.

awak, 
mulai sekarang, 
saya taknak ambil tahu da pasal awak.
awak buat la ape yang awak suka.
asal awak bahgia, asal awak tak kena tipu.
saya takkan hadir lagi dalam hidup awak.
hati saya hancur sangat dengan kata2 dan jawapan
yang awak berikan semalam.
biar lah. saya redha.

awak, 
saya akan lakukan ape saje untuk ubatkan hati saya.
awal2 lagi saya cakap.
saya da letih. saya da perih. 
awak ada cakap, tak mustahil untuk awak buka hati
kepada orang lain.
tak mustahil untuk awak bagi peluang untuk orang len.
okay  la awak.
saya pon macam awak juga.
takde yang mustahil bagi saya juga.

tapikan awak,
hati saya da takde pintu masuk da barangkali.
hahaha~
saya rase, da takkan ade yang dapat masuk da
dalam hati saya ni. dah la rapuh da ni. haha~
tapi awak, banyak pintu kat hati awak.
takpe la. saya redha dan saya terima semua ni.

saya akan sentiasa doakan kebahgiaan awak.
salam.


5 Komen:

liyana nana ♥ said...

saba ju ! kalo dia syg ju lg , she will come back to you . berdoa la . :)

Al-kausar said...

sedih nye cerita awak :'(

Zuwairi Rapi said...

xpo. ju sabar jah. hmm~ thanx~ ='(

Zuwairi Rapi said...

@al-kausar : huhu~ takde sgt pon..

Anonymous said...

tiap pkre de hikmah .....