.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Thursday, May 19, 2011

be strong.

tak semestinya hidup aku macam ni, aku lemah.
tak semestinya aku tiada dia, aku lemah.
tak semestinya aku lihat dia dengan orang lain, aku lemah.

mungkin aku masih lagi dalam bayangannya.
mungkin aku masih lagi dalam kenangannya. 
mungkin aku masih lagi dalam ingatannya.

aku perlu sedar.
aku perlu bangkit.
aku perlu lakukan sesuatu.

ya, memang benar dirimu yang aku cintai.
juga benar dirimu yang aku sayangi.

tapi itu semua dulu.
kamu sudah berubah.
kamu sudah tidak perlukan aku.

dengan sisa yang masih ada.
aku akan cuba berdiri dengan sendiri.
berjalan meninggalkan kisah silam.

maafkan aku.

9 Komen:

.ajriya amran. said...

'aku cuba berdiri dengan sendiri.'
same goes with me.


btw, be STRONG sahabat :)

liyana nana ♥ said...

kitty awop sayey awop lg lah ! awop kea domo dio .. be strong keyh zue ! yana nim kena kuat :')

Zuwairi Rapi said...

ajriya amran - kite same2 kuat k sahabat? jgn sedeyh2~ =))

Zuwairi Rapi said...

yana - haha. zue xpenah tengok die hepi camtu. komen2 ngan laki len. mudah sangat. haha~ takpe la. same2 kuat keyh~

liyana nana ♥ said...

umm .. yana pon .. tah la zue .. silap terlalu BERHARAP tep :')

Zuwairi Rapi said...

alah~ yana.. xde pape lah. die syg yana tu. cme slow2 la. jangan bimbang k?

liyana nana ♥ said...

tak .. dia tggl yana doh .. :'(

liyana nana ♥ said...

dop .. dia tggl dah yana .. lpas dia bui byk arapan .. hukhuk :'(

Zuwairi Rapi said...

yana, sabar je k? die sayang yana. myngkin die tak sedia lagi.