.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Sunday, May 15, 2011

aku cuba berdiri.

dahulu aku bangga berdiri.
MEGAH.

dan kini, 
aku jatuh.
HINA.

sungguh pedih rasanya.
tak mampu aku berjalan laju.
tak mampu aku berlari pantas.

kini aku merangkak.
mengumpul sisa sisa hidup yang ada.
cuba untuk bangkit.

aku rela seksa di sini.
demi kebahgiaan mereka mereka.
aku cuba untuk mematangkan diri.
aku cuba melenyapkan diri.
aku lemah.

terima kasih.
kepada semua yang telah
cuba untuk menyedarkan aku,
dari kemegahan aku selama ini.

dan terima kasih,
kerana cuba mempermainkan
aku yang hina ini.

wahai sang cinta,
aku amat berharap kamu sentiasa gembira,
dengan hidup mu sekarang.
aku rela berkorban.

=')

0 Komen: