.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Monday, April 18, 2011

sit up sit down -.-"

Assalamualaikum~

 toing, toing, toing.
mase dop melompat-lompa pegi.
tiap saat aku terlepas, tak sempat tangkap pon.

toing, toing, toing.
da masuk sebulan lebih da aku cuti.
ape aku buat time cuti-cuti ni hanye la bersangkar dalam rumah,
keluar cari hidup di luar.
tu je. langsung takde hasil.



kelmarin aku kuar taman tengku anis.
bukan kelmarin je aku keluar, tapi hari-hari aku keluar.
cume kelmarin, aku amik gambar.
jadi aku upload je la. ahaha~

toing, toing, toing.
aku ade la jugak pengalaman lucu dalam minggu nih. hahaha~
korg penah tak tertinggal anak kunci dalam kete? penah2?
aku penah. baaanyak kali. haha.

first time,
mase aku dinner kat food village kat pengkalan chepa.
malam and hujan.
aku rase aku penah cite dalam ni.
hujan lebat gile. aku nak amik payung kay seat belakang.
lepas amik, aku trus kuar then aku kunci pintu.
kete aku tak pakai yang kunci tekan jaoh2 tu..
aku pakai manual je sebab takde bateri. 
lepas tu, sedar2, anak kunci ade kat dalam. 
menggelabah la.. haha..
then mak kesayangan aku la yang datang dari p.mas yang nun jaoh. 
ahahah~
thanx!

second time, kelmarin dulu, 17/4/11, kat mydin mall.
same gak. aku letak fon, dompet kat seat sebelah.
jadi bile aku mati enjin kete, aku tak cabut terus kunci.
aku amik barang2 aku kat seat sebelah, terus kuar, kunci, then 'pap' tutup pintu,
then, arghh!! anak kunci ade kat dalam! haha..
menggelabah derr..
tapi nasib bek la aku ade kawan yang aku sayang tu.
amirul azfar a.k.a mirul jepa a.k.a MJ.
die la yang susah2 anta aku balik, nak amik kunci spare. ahaha~
dari k.kerian, ke p.mas. lalalala~
thanx!

and third time, KELMARIN, 18/4/11, kat taman tengku anis!
hahahahahah~ da hari berturut2..
bapak lemah daya ingatan aku.
macam biase, barang2 aku kat seat sebelah.
amik2 barang, kuar trus, kunci pintu, then, damn!! anak kunci tertinggal!! 
hahahaha~ gelabah!!
mak aku juga la yang datang dari p.mas ke pengkalan chepa.
thanx!

toing, toing, toing.
hahahhaa~ blog da update da.
post pon da update.
feel free to blogwalking, leave comments, and last but not least, follow~
ade button naruto tu.. tekan je kat situ..
 salam~ =D

2 Komen:

@fitridzulkifli said...

oh. g tmn tgku anis? wat gape? haish.

Zuwairi Rapi said...

sajo jah.. lepak2 ngn sep nih.. haha