.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Monday, January 24, 2011

Way to go, brother!



muahahahaha~ 
adik aku dapat tawaran ke MRSM.. kuikui~
tak kisah la korang cakap biase ke ape..
bagi aku, aku bangga sangat ngan adik2 aku nih..
hehe~
ye la, mane tak bangga nye?
da die ikut jejak abang die kann... hahaha=D..

aku ingat aku nak anta gak adik aku ni pegi mendaftar..
tapi aku tak cuti time tu.. adehh~
die daftar 7/2/11.. tapi aku ade test 10/2/11 tu..
memang sah2 aku tak pegi dan tak berniat nak ponteng.. huhu~
tapi takpe la, sekadar tengok keputusan ni pon aku da hepi.. hehe~

tahniah, yu!
ngaji sungguh lah.. 
gi mrsm, jange dok homesick sangat la.. 
mugo jaoh tu nak gi nawat.. hahahaa~

ALL THE BEST MY LITTLE BOTHER~!!

0 Komen: