.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Monday, January 24, 2011

AKU TIDAK PANDAI BERCERITA

salam bloggers.. 

aku sebenarnye tak pandai untuk bercerita.
tak kisah la nak bercerita dalam blog ke, kt luar ke.
aku memang tak pandai.
aku tak taw mane nak star, mane nak klimaks, mane nak suspen,
mane nak jenaka, mane nak konklusi, mane nak ending.
aku tak taw nak atur macam mana.
aku juga tak taw nak gune nada-nada yang sesuai dengan cerita aku.
haha.. 

tapi aku ade banyak benda nak ceritakan kat korang2 semua.
cuma tak taw nak cerita macam mane je.
 kalau dalam blog ni, aku cuba amik contoh kat blog-blog lain.
balaja care dorang bercerita, ber'narrate', buat jenaka.
aku cuba praktik. tapi tetap same. hambar. haha~

takpe lah. klau ade yang sudi membaca, aku nak ucap trimas banyak-banyak.
demi yang sudi membaca, aku akan cube baiki lagi kelemahan aku ni.
practice makes perfect kata aku. har har~
tak kisah la sapa2 kata pon kan? asalkan maksud dia tu memang betol. =)

aku tidak akan ceritakan tentang AKU pada orang len.
tapi aku akan ceritakan dalam Tentang ZUWAIRI.. =D


0 Komen: