.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Sunday, January 2, 2011

Steamboat~

hahahaha~ 
aku ngan member2 aku da rancang nak makan steamboat..
rm16 satu kepala.. makan la banyak2 mane pn.. hahaha~
kami rancang malam.. lepas maghrib pegi..

nak dijadikan cerita la pada malam tu..
malam tu memang hujan lebat gile r..
aku x kisah la pasal aku drive.. jadi aku pegi r..
sorang2 je.. kawan2 aku pegi sendiri2 sume..

sampai je kt Food Village tu, aku cari r parking.. 
memang tersumbat ngan kerete r... hohoho~
tp aku jumpa r satu parking.. aku parking r..
da siap parking, aku mati lampu, mati enjin, mati aircond sume..
bgus r kan, sume da tutup..
aku pn capai payung kat seat belakang, then trus kuar..
aku kunci pintu, n tutup pintu..
aku pun bejalan la pegi kedai tu.. member2 aku da tunggu da..

dalam 2-3 langkah aku jalan, ade makcik paggil aku..
dia suh alih kete sebab aku parking dekat sangat ngan gerai dia.. 
owhh.. x kisah la.. aku alih la.. lagipun dia suh parking kt tepi kedai dia..
asal dia bagi parking, aku okey je..
aku raba la kunci kat poket aku.. alamakk!! xde pn kunci dalam poket aku..
har har har~~
aku tertinggal anak kunci dalam kete.. 
da la hujan, anak kunci dalam kete lak tu..
aiyohh2!! problem betul lahh! hahaha~

makcik tu kre pot pet gak r kat aku..
da aku nk buat camne, anak kunci dalam tu..
har har har~ senyap r die..
then ngan muka tebal gilak, aku col mama aku nk kunci pendua..
"mama2, tolong ata koci pendua kat food village, baung nih..
tinggal anok koci dale keto r.. huhuhuhu~ 
sori ye mama.. huhu"
naseb bek mama aku mood bek malam tu.. har har~
die siap ketawa lagi.. maklum la.. umah aku da la jaoh..
dalam 0 minit gak r nk sampai kt situ..
nak x nak, kene anta r..

hehhee~ jadi aku pun, pegi r cakap kat makcik tu..
makcik kene tunggu r camne2 pn.. hahaa~
aku pun pegi la menikmati steamboat~~ lalalaaaa~
ye la, sementara menuggu mak aku.. hehe..

macam2 jgak la aku makann~ hahaha~~










makan punya makan, x ingat doonia.. hahaha~ mujur x tercirit jerr.. hahaha~
banyak gila aku makn... best nak mati..
makan r da bleh nak amik banyak mane pn.. haha~

then mak aku smapai, bagi anak kunci..
aku p alih kete, then aku sambung makan lagi.. har har~
kul 11 gak aku rasa bru balik.. hehe~

7 Komen:

MirUl Jepa said...

xajok dowh aku g kekof steamboat! haahahha

Zuwairi Rapi said...

saem.. lipak sokmo..

Anonymous said...

cepe ! peeewit ! har har xD

Zuwairi Rapi said...

cepe semat! hehe~

Anonymous said...

meme .. cepe BAEK :)

Zuwairi Rapi said...

ececee~~ hahaa~

Anonymous said...

baek la dari zuwairi .. muahaha xD