.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Friday, February 3, 2012

cinta buatku.

halu and hai ^^,

hai cinta dan buah hati saya.
post ni ringkas je untuk awak.
maaf taw tak tulis panjang sbb
kalau nak tulis, panjang sangat taw. hee.

awak, terima kasih sebab awak dah tunjukkan saya,
erti sebuah cinta dan kasih sayang yang ikhlas kepada saya.
saya akan hargai semua tu sebab saya sayang awak. ^^,

awak dah tunjukkan saya kebahgiaan taw.
dan saya takkan pernah berharap awak 
tunjukkan apa itu derita taw. 

awak, saya harap awak terima saya seadanya.
kisah lepas kita jadikan pedoman.
jangan diungkit lagi.
bialah kita coret buku kita indah-indah ye?
saya akan jaga buku tu baik2 taw. ^^

walau apa pun yang terjadi,
saya tetap akan bersama awak.
jatuh bangun,
senang susah,
saya tetap ada disisi awak.

awak, semoga perhubungan yang 
family kita restui ni kekal abadi. 
terima kasih, Adilah Arma. ^^,

saya sayang awak sangat-sangat-sangat. hee ^^




p/s : entry awal pagi khas untuk kamu sayang. ^^, (Adilah Arma)

0 Komen: