.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Friday, May 20, 2011

sikit-sikit.

awak, sikit-sikit saya bangun. 

awak, siki-sikit saya merangkak.

awak, sikit-sikit saya cuba melupakan awak.

awak, sikit-sikit saya terima semua ini.

awak, terima kasih awak.

:)

6 Komen:

.ajriya amran. said...

ajriya amran likes this :)

ktew sama. cuma saya tak mampu nak lupakan dia. saya tak kuat macam orang lain.

Zuwairi Rapi said...

mungkin lama2 kite dapat lupekan. kuat3~ hehe! ambil masa sikit jelg ea?

.ajriya amran. said...

oke :)

kamoo pon kene kuat juga. jgan nangis2 taw. hehe

Zuwairi Rapi said...

okay2~ xde nangis2 punn~ haha~ kamu ponn~ hii~

.ajriya amran. said...

tak nangis dah.kalau ada pun, dalam 2 3 titik jewk :P

saya tengah rase apa yang kamoo rse skunk. so, saya sangat2 paham macam mana pedihnya rasa tuh.

kamoo bangon balik yea. turn to Allah. Dia tak pernah jauh. selalu ada di sisi kita.

be strong, Zuwairi :)

Zuwairi Rapi said...

thanx~ tak taw nak cakap macam mane. pedih sangat ble tengok dia hepi macam tu tanpa saya.. takpe la. asalkan dia bahgia. =')

Allah tak pernah jaoh kan? thanx..
:)