.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Saturday, January 22, 2011

TERBANG

terbang lah kamu wahai burung. 
jangan patahkan sayap kamu, ekor mu, supaya kamu dapat menikmati dunia ini.
jangan kamu terjerat dengan perangkap sang buaya. 
hargai la hidup mu itu.
semoga kamu bahagia kelak.

aku sudah bukakan pintu sangkar.
dan kamu keluar.
kamu keluar untuk mencari kebahgiaan kamu.
jadi sangkar tu ku buang, ku kunci.
semoga kamu tak lagi dapat lihat sangkar itu.


jaga diri mu wahai si burung.
cari la kebahgiaan mu. 


jangan kamu cari aku lagi..


4 Komen:

AJIE said...

whoa.it so deep~
==

Anonymous said...

jgn la gaduh2.
be a grown up.malu lah gaduh kat blog orang. :)
ada hikmah dri stiap yg brlaku.jgn diikut rasa mrah.sabar itu kan sbhagian drpd iman?

oh btw,tak silap aku kapel b4 nikah itu haram kan?

Zuwairi Rapi said...

(=_=")

Anonymous said...

haiyaa.haha.tak habis2 ag kerr..jgn jd talam muka la.