.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Thursday, December 16, 2010

pleasure~

buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah, tolong tunjukkan=))


hahaha.. 
dah tiba masenye sy terime atau ambil
nasihat yang kawan2 bg.. 


kalau ada nasihat atau komen,
anda2 boleh la post komen2 anda..


sy hargai nasihat anda~~
=))

3 Komen:

A I N F E L said...

first, jgn gune tulisan tukar2 kaler... gune kaler tulisan yg asal je k.. ini untuk mase hadapan.. huhuu...

Zuwairi Rapi said...

orite~ berehh~~ btw, thanx~ =)

A I N F E L said...

2nd, letak la chatbox.. senang sket.. hohoo.. 3rd, wt la comment ni yg approval pnyer tuh...