.

FOLLOW, FOLLOW, FOLLOW klik sini yerr ^^,

semua cerita-ceriti di dalam blog Tentang ZUWAIRI adalah berkisar tentang kisah yang aku alami dalam hidup aku yakni kisah-kisah benar semua. aku bukan mahu tarik publisiti murahan ke hape, tapi aku sekadar ingin berkongsi Tentang AKU!

Sunday, December 12, 2010

cikgu math oh cikgu math~

ahahahha~! gla yakin aq msuk klas math..
ye la, tutor siap, sume siap.. da anta pnn..
hahaha~ yakin la knn..


tbe2, beliau tnye sal mind map~!!
yakk~!!! apasal aq x ingt lgsg.. haha~
kwn tp aq sengeh je bangga da siap..
bapak r.. tadah muka ja la aq..
p smngt x ilg lgsg.. bt ja.. ahahaha~
fes time aq bt x tru org kott~
hbat gla.. hahaha~


siap r aq bt.. haha~
miss math da jeling sakan da kt aq..
aq wat muka selambe + garang jgak r..
hahaha.. biase la coverr~~
dalam hti ni, shake kott! hahaha~
bla siap tu,, aq ngn muka selamba r antaq..
smpai dpn dy,, mmg tkut r.. muka gla grg..
ntah xde pasal tba2 trsembur ketawa dpn dy..
hahaha.. x kuat sngt.. p ketawa r..
pehalll ntah..
aq paling blakang, trus blah..
aq wat muka asal aq ja lps tu.. hahaha~

0 Komen: